bartmajster
PostWysłany: Wto 2:56, 01 Sty 2008    Temat postu:

no i chuj dupa cycki k****....
Puchat
PostWysłany: Pon 1:09, 31 Gru 2007    Temat postu:

no do pizdy ...
michuGPD
PostWysłany: Pon 0:35, 31 Gru 2007    Temat postu:

Qrwa nawet admin tu już nie wchodzi =/
michuGPD
PostWysłany: Pon 23:07, 24 Gru 2007    Temat postu:

koniec rozczulania się nad tym forum ........

wyjebmy je w kosmos ......
Puchat
PostWysłany: Nie 21:04, 16 Gru 2007    Temat postu:

chuj duppa gowno dupa cycki penis...

:/

Forum padło wyjebmy je w otchłań

to nie ma sensu
admingrabek
PostWysłany: Śro 23:13, 26 Wrz 2007    Temat postu:

Wiec nasze odpowiedzi nie powinne być poddawane negacji Very Happy
Puchat
PostWysłany: Śro 20:13, 26 Wrz 2007    Temat postu: Re: §2. Zasady ogólne:

admingrabek napisał:

9. Mimo równouprawnienia, ekipa naszeleszno.pl jest tutaj autorytetem. Nie należy notorycznie podważać ich decyzji, ani też prowokować bezsensownych wymian zdań, które i tak nie dobrowadzą do kompromisu.


Wiadomo Very Happy
admingrabek
PostWysłany: Nie 2:29, 23 Wrz 2007    Temat postu: §2. Zasady ogólne:

Forum naszeleszno.pl to przede wszystkim miejsce rozmów, spotkań i wymiany poglądów - każdy może mieć inne, wiec uszanuj to. Możliwość pisania na forum mają tylko osoby zarejestrowane. Aby móc pisać, należy się zarejestrować. Podczas rejestracji należy podać nick, który nie może być wulgarny, nie może też być adresem do strony www oraz nie może mieć mniej niż 2 litery. Podczas rejestracji podaje się również adres e-mail, który jest widoczny tylko dla administratorów oraz hasło zakodowane w md5 - niedostępne dla nikogo. W razie zapomnienia hasła należy kliknąć w "Zapomniałem hasło", wtedy na email zostaną wysłane informacje, jak należy postępować, aby je odzyskać. Profil użytkownika jest miejscem na podanie prawdziwych danych. Jeśli masz sobie robić z niego pseudo plac zabaw, to lepiej nie wpisuj tam nic. Pola komunikatorów i miejsca zamieszkania nie są polem do popisu. Podaje się tam autentyczne numery oraz nazwy miast.

§3. Zasady udzielania się na forum:

1. Pierwszy i zarazem najważniejszy punkt regulaminu - na forum obowiązuje równouprawnienie, niezależnie od posiadanej rangi.
2. Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto, z którego bedzie pisał posty. Jeśli zapomnisz hasła - skorzystaj z opcji "zapomniałem hasła".
3. Wszelkie problemy techniczne związane z działaniem forum należy zgłaszać do administratora/moderatorów. Wcześniej jednak należy upewnić się, czy ten problem jest wart uwagi.
4. Wszelakie sprawy prywatne należy rozwiązywać za pośrednictwem prywatnych wiadomości.
5. Na forum zabrania się umieszczania treści traktujących o pornografii dziecięcej.
6. Spamowanie na forum jest zabronione. Do celów reklamowych przeznaczony jest dział spamowisko, w którym można pisać mając napisanych minimum 25 postów.
7. Plusy (pochwały) są dobrowolnym wyrazem naszej wdzięczności za pomoc. Nie należy sie ich domagać, a już tym bardziej prosić o nie w postach, na PW czy w podpisie.
8. Użytkownik rejestrując się wyraża zgodę na otrzymywanie korespondencji e-mail informującej o zmianach zachodzących na forum.
9. Mimo równouprawnienia, ekipa naszeleszno.pl jest tutaj autorytetem. Nie należy notorycznie podważać ich decyzji, ani też prowokować bezsensownych wymian zdań, które i tak nie dobrowadzą do kompromisu.
admingrabek
PostWysłany: Nie 1:51, 23 Wrz 2007    Temat postu: Witaj w portalu fora.pl

.§1. Słownik forumowicza:

•administrator - właściciel forum, osoba za nie w pełni odpowiedzialna. Mimo rangi, nie ma prawa do bezpodstawnego karania użytkowników,
•moderator - osoba odpowiedzialna za porządek na forum i oceniająca jakość wątków, które może usuwać, jeśli te tylko nie będą zgodne z regulaminem. Do jej obowiązków nie należy udzielanie się i pomaganie innym użytkownikom,
•użytkownik (~user) - osoba, która zarejestrowała się na naszeleszno.pl, mająca prawo do wyrażania swoich opinii, wymieniania zdań z innymi użytkownikami, dodawania ankiet, głosowania w ankietach, dodawania załączników. Użytkownik nie może zostać ukarany, jeśli nie złamał regulaminu,
•ranga - stopień, określający uprawnienia użytkownika na forum. Rangi nadawane są wyłącznie przez administratora. Nie ma żadnych wymogów, jakie trzeba spełnić, aby uzyskać awans. O wszystkim decyduje administrator. Rangę można zyskać prezentując wysoką jakość postów, bądź też wygrywając konkurs, w którym była ona nagrodą,
•profil - w profilu znajdują się wszystkie ustawienia danego użytkownika. Każdy user naszeleszno.pl może dowolnie edytować swoje dane, znajdujące się właśnie w profilu. Główne informacje tam zawarte, to: e-mail kontaktowy, hasło, miejsce zamieszkania, dane komunikatorów, format daty, strefa czasowa etc.,
•avatar (emblemat) - obrazek, który może sobie ustawić każdy użytkownik, wchodząc w swój profil. Są dwie możliwości dodania emblematu: wybranie obrazka ze swojego komputera oraz podanie adresu do grafiki znajdującej się na innym serwerze. Maksymalny rozmiar emblematu to 100x100px, waga maksymalna to 20KB,
•podpis (sygnatura) - tekst, który może zostać ustawiony przez każdego użytkownika w profilu. Wyświetla się on pod każdym postem danego użytkownika. W podpisie można wykorzystać trzy linie, 255 znaków (litery + spacje), 100 liter, jeden obrazek, natomiast zabiornione jest w nim wypisywanie wulgaryzmów oraz nachalne spamowanie,
•Prywatna wiadomość (skróty: PW, lub też PM) - wiadomość, którą może wysłać każdy użytkownik bezpośrednio do innego użytkownika. Wiadomość ta nie jest widoczna publicznie na forum,
•temat - nazwa rozpoczętego wątku,
•post - pojedyńcza wiadomość wysyłana przez użytkownika,
•chat - kanał irc, miejsce spotkań użytkowników w celu wymieniania swoich poglądów. Toczą się tam luźne rozmowy. Wszystkich oczywiście obowiązuje netykieta,
•FAQ (Frequently Asked Questions) - czyli podstrona zawierająca najczęściej zadawane pytania odnośnie korzystania z forum,
•zakaz pisania - jak sama nazwa wskazuje, zakaz udzielania sie na forum, który danemu użytkownikowi może przyznać tymczasowo administrator lub moderator, jeśli uzna, że dany user notorycznie łamie regulamin,
•ban - zakaz wstępu na forum, nakładany na danego użytkownika po ewidentnym złamaniu regulaminu, bądź też po otrzymaniu trzech ostrzeżeń. Może zostać nadany na nazwę użytkownika, IP oraz adres e-mail. Bany zostają zdejmowane po jakimś czasie, gdyż każdy ma prawo do nawrócenia się i powrócenia do wspólnoty forumowiczów.
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
   

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group